niedziela, 30 września 2012

84LY - Girl's Talk


Muzyka: Tak, jak widzicie jest to girlsband. Ale od razu powiem, że mi się podoba! I to bardzo. Niby nic nadzwyczajnego, ale coś w sobie ma. Dziewczyny całkiem ładne wokale mają, a szczególnie zainteresowała mnie ta blondynka z różowymi końcówkami.
Teledysk: Daję tu krechę, czyli - , bo jeszcze nie ma teledysku.
Choreografia: Eh, ja tak bardzo skupiam uwagę na choreografiach...Cóż, ta była BEZNADZIEJNA! Może pokażą jeszcze coś lepszego?
Ocena końcowa: Daję 84LY 3/5...Niby wokale mi się podobają, ale reszta nie

sobota, 29 września 2012

BBde Girl - Messing Around


Muzyka: Kolejny girlsband...W tym roku jest ich tak dużo, że ciężko się w tym połapać. Ale przejdźmy do rzeczy. Cała ta piosenka przypomina mi połączenie paru zespołów w jeden...Niestety kiepski. Pomijając ten okropny, komputerowy wokal w refrenie, piosenka jest zła. Poza tym rap, który tak strasznie przypomina rap CL...Brr!
Teledysk: Teledysk niczym się nie wyróżnia. Cały czas to samo tło, czasami kamera na dziewczyny. Jednym słowem : nic ciekawego.
Choreografia: To właśnie to, co jedyne mi się w tym podoba. Dlatego, że one całe MV tańczą! Nie jest zła, ale widzę tam parę ruchów skopiowanych od Ace of Angels. Jest spokojnie, nieźle...
Ocena końcowa: Daję im 4/5 na zachętę...Bywały lepsze girlsbandy!

Beast - Midnight


Muzyka: Pomimo tego, że bardzo lubię Beast (tak, zainteresowały mnie boysbandy), muszę powiedzieć - piosenka do kitu. Słabe! Nic nadzwyczajnego, ja się nudziłam oglądając ten PV. Może miało tak być, nie znam się na Beast dokładnie...Niczym radiowy "syf"...Bez urazy dla fanów, ale każdy tu może mieć swoje zdanie, a wy możecie się wyrazić w komentarzu.
Teledysk: Jedyne, co mi się podoba w tej piosence, to PV i choreografia. Teledysk jest taki klimatyczny, spokojny, piękny...No nie wiem jak to jeszcze wyrazić. Kojarzy mi się z zimą, bo te płatki co lecą wyglądają jak śnieg, ale tego też nie wiem.
Choreografia: Co prawda, widziałam lepsze u Bestii, ale ta mi się bardzo podoba. Niby spokojna, zwyczajna, ale czymś mnie zainteresowała. Ma w sobie "to coś"
Ocena końcowa: Oceniam "Midnight" na 4/5...Pomimo tego, że piosenka nie bardzo przypadła mi do gustu, to PV i choreografia mi się spodobała ;)

A jaka jest wasza opinia? Podzielcie się nią ;)!

Kara - Electric Boy


Muzyka: Muzyka z początku przypominała mi f(x) - Electrick Shock, ale potem była zupełnie inna. Dlatego, że to piosenka po Japońsku, oczywiście musiało być skromnie i słodko. Po comebacku Kary z "Pandorą" nie spodziewałam się czegoś takiego. Długo czekałam na powrót Kary. Pandora była świetnym utworem, nie tylko ze względu na MV, ale także i wokale. W tym utworze dziewczyny niczym mnie nie przekonały. Niczym się nie wyróżnia. Nawet żadnego rapu nie było. No, ale czego się spodziewać? To Japońska piosenka...
Teledysk: Och, jest niczym z bajki. Dziewczyny ubrane są świetnie, i MV ma klimat. Wszystko tak do siebie pasuje. Wyglądają jak z jakiejś gry komputerowej. Bardzo mi się to podoba. Nie jest jakieś tam, potężne, jak inne MV Kary, ale nie jest też słabe.
Choreografia: Choreografia powiem szczerze - nie zachwyciła mnie. Widziałam lepsze choreografie. Nie jest najlepsza, ale nie najgorsza. Da się znieść...
Ocena końcowa: Oceniam tą piosenkę na 3/5...Bywały lepsze piosenki, cóż, ta mi się nie spodobała...

Hello!

Witam na blogu Oceń, opowiedz, komentuj! O czym będzie blog? O nowościach! To WY (i ja też oczywiście, wy pod postem) będziecie recenzjować piosenki i MV! Blog dopiero się rozwija, ale i tak zapraszam do obserwowania i odwiedzania, bo będzie warto!

Hwaiting!